yascdem Kese oluşurken kasıkta ysda rahim duvarınızda ağrı sızlama tarzı ama çok hafif hissettiniz mi arkadaşlar daha çok yeni benimkisi yarın 5 hafta olucak inşallah
Admsarzu yascdem kasık ağrısı ve göğsü hassasiyetiyle anlamıştım gittiğimde keseyi bile göremedim 3 haftalık falandı
Yasee51 yascdem 1 aylıkken öğrenmiştim adet olacakmışım olamıyormuşum gibi rahatsızlık ağrı tarzı hissediyodum
irmairma yascdem evet o ağrılar oluyor ben her hafta doktora girmiştim kanama yok ama sancı ağrı vardı hep ilerleyen haftalarda hafifledi
yascdem Admsarzu bende göremedim pazartesi kısmetse 4.haftaya girmemiştim daha göremeyiz dedi 10 gün sonra gel demiştir şükür değer yükselmiş ama
gecemavisiii yascdem benimde yarın 5. Hafta olacak bende de ara oluyor o kadar ama hiç bulantı vs yok bazen diyorum hamile değil miyim 😄