herkese merhabalar, doğumun üzerinden 6 ay geçti. zaten ergenliğimden beridir bir sivilce problemim vardı ama aşırı takıldığım bir şey değildi. gebelikte bayağı düzelmişti ama tabi doğumdan sonra regl olamaya başlamamla birlikte özellikle yüzümde sivilceler çoğaldı. ama asıl derdim ben sürekli stres olduğumda elimle koparıyorum istemeden yara yapıyorum, bebeğimi emzirirken, telefona bakarken vs vs bu nedenle cildimde kahverengi lekeler de oluştu tabi yara izi gibi. bu huyu bırakmaya çalışıyorum beraberinde gerçekten etki eden ürünler kullanmak istiyorum. temizlemek için kullanabileceğim jel, tonik vs nemlendirmek için bir öneriniz var mı. normalde seba medin yüz yıkama jelini ve bıoderma nemlendirici kullanıyorum sadece :(