ruzgar21 Kızlar son ultrason resmine göre yorum yapar mısınız bir sonrakinde cinsiyeti söyleyecek doktorum 🥹💕
ruzgar21 penbe_karisi chatgbt ısrarla kız diyor doktorumda kızmış gibi imada bulundu gönlüm kızdan yana ama hayırlısı olsun inşallah yaaaa 🥹🥹
H_M_ ruzgar21 Rabbim gönlünüzdekini hayırlı sağlıklı bir şekilde nasip etsin inşallah ne zaman bidahanki kontrolünüzü banada dua edin insallah bu ay hamileyimdir 😊
ruzgar21 H_M_ 2 hafta sonra canım. Ay inşallah bu ay hamile kalırsın sende rabbim gönlüne göre versin. Ovulasyon kullandınız mı ben kullandığım ay hamile kaldım
H_M_ ruzgar21 yok kullanmadım valla canım adetim 1 ekimdi bekliyorum 28 Ekim’de peceteyle bakınca kahverengi leke gördüm bidahada görmedim bekliyorm şuan
ruzgar21 H_M_ insallah yerleşme kanamasıdır. Bir oğlum var kız istiyorum inşallah kızdır cnm dua et bana sağlıkla gelsin sende inşallah tez zamanda hamile kalırsın🙏🏻