senemyetis senin için chat gbt sordum ☺️
FSH, LH, E2: Yumurtalık hormonların genel olarak normal.
• Prolaktin ve TSH: Gebelik için ideal düzeyde.
• CRP: Hafif yüksek, muhtemelen küçük bir enfeksiyon belirtisi.
• Eozinofil: Biraz yüksek, alerji olabilir.
Yani hormonlarında ciddi bir sorun yok, hormonal değil gibi duruyor 💛
Eğer test adetinin 3. günü yapıldıysa E2 biraz yüksek, ama yumurtlama dönemindeyse tamamen normal.