Kızlar 32 gunluk bebegım var emzırıyorum dıscıye gıtsem antıbıyotık verck bugun cocuk doktoruna sordum kulanma dedı dıscıye gıtsem baska mudahale edebılırmı cok agrıyor bogazım sısmıs cenem agrıo yanagım ıcten yara olmus cok canım yanıyor evde ne yapsam ıltıhap ıner napacam basına gelen varmı?