benberyy Kizlar ne durumdasınız benim aşırı gogus hassasiyetim var ucu kaşınıyor bir belirtimde sanki rahimde batma hissi var bu kadarcık regl olacak hissim 2 gündür yok sizde durumlar nedirrr
esnur Bende belirti yok test yaptım var gibi ama artı med biraz sıkıntılıymış sanırım kan vereceğim pazartesi
Gamzeyt Benim bat 5 Kasım dün yaptım silik pozitif öğrendim aynı şekilde aşırı göğüs hassasiyetim var
ozm12 Gamzeyt benim de bugün olmam gerekiyordu olmadım, karın ağrım var ama . göğüs ağrım iki gündür vardı , akşam kesildi ağrısı. genelde kesilince regl oluyorum o yüzden sordum hassasiyet geçti mi diye