basarratagun Ben Mersin Erdemli’de Halil korkut dağlar diye bir doktor var çok tavsiye edildi Perinatoloji bölümü doktoru 20 ve 24. hafta arasında yapılması uygun görülüyo en uygun 22:23 hafta yapın diye öneriliyor benim doktorum önerdi süreçte randevu alıp gidiyorsun hani çikolata tatlı yiyip gelin diyorlar zaten bebeğin her şeyini ölçüyor renkli ultrasonla bakıyor renklii fotoğraf veriyor email hesabına fotoğrafları ve videoları da atıyorlar yani benimki öyleydi en azından 3000 vermiştim o zaman 2 ay önce