mavi123_ Benim de bir buçuk hafta önden gidiyor. Doktor şeker problemi de olabileceğini bu yüzden dikkat etmem gerektiğini söyledi. Şeker dışında genetik olabilirmiş boy uzunluğu kilo falan. Eşim uzun ve 4,5 kilo doğmuş o yüzden biz en azından genetiktir diye düşünüyoruz 😂🤭