Hilalarzu ben de insallah normal dogum istiyorum ve benim de fikrim yok acikcasi doktora sormak lazim ve ben 37. haftamda kontrole gidecegim eger bir sorun olmazsa. Bazen karnimin sertlestigini tas gibi olsugunu hissediyorum uzaninca rahatliyor ama o mudur bilmiyorum