14 Eylül’de adetim başladı, 27 Eylül’de yumurtlamam için muayene oldum ve yumurta 20 mm büyüktü, 2 Ekim’de çatlatma iğnesi oldum ama tutmadı; 15 Ekim’de tekrar adet oldum, 2 gün sonra doktora gittim ve yumurtlamamın çok iyi olduğunu söyledi; sadece Klomen kullandım, bu ay hamile kalıp kalmadığımı mısın merak ediyorum?