ayseguloks bende geçirdim canım evlendiğim ilk ay adetten 4 gün önce erken gebelik testi yaptım havlara uçtuk sonra adet günü kan verdim 100 çıktı 2 gün sonra verince 160 çıktı.heycanla bekledik 2 gün sonra tekrar kan verince kimyasal olduğu çıktı ortaya yine 166 çıkmıştı. adetimi 10 gün gecikmeyle geldi adet bitikten sonra baktık normale dönmüştü farklı bi adet olmadı aynıydı ağrım kanamam.ondan sonraki ay yine hamile kaldım onda da 2 aylıkken kürtaj oldum gelişmedi kalbi atmadı.en azından hamile kalabildiğini öğrenmiş oldun eğer gebelik istiyorsan şanslısın bi kaç ay içinde yine hamile kalırsın inşallah🙏