Merhaba ben bugün doktora gittim devlet hastanesine her zamanki doktoruma ama artık gına geldi 18+1 cinsiyet istedim hımmm dedi baktı baktı büyük olasılık erkek dedi olasılık nedir sinir oldum aldım başıma gittim tam tekmil araştırma hastanesine allahtan sıra vardı kafasının üstünde kist görüyorum sanki dedi ama tam emin değilim dedi gittiğin doktor söylemesini dedi hayır dedim sonra geldik cinsiyetine ama varya doktor çok iyi oğluma video çekebilirsiniz dedi bayağıda baktı hiş devlet hastanesi gibi değildi cinsiyete gelince makat pozisyonunda bacaklar bağdaş oturuyor dedi katiyen görünmüyor dedi şimdi ben 1 saattee pozisyon değişimi bu yavrum 🙂🙂🙂 meraklar içindeyim yarın heran özele gidebilirim o derece ya bide bu akşam uyurken kasıklarımdan rahime acayip bi sancı girdi doğum başlangıcındaki ağrı gibi acaba gecemi oturdu bebek diyorum 🙂