buluteflin
[silindi]
tahamommy
Baklavaseverim
Svvv
Accountant
ElifBD
Kızlar bebeğimi emzirdikten sonra hipp in mamasından verdim 1 saat önce. 60 cc kadar içti.
Sonra meme vereyim bi deneyeyim isteyecek mi dedim. İlk defa mememi almadı, istemedi doyduğu çok barizdi.
Normalde emzirdiğim zaman, hiç mememi istemediği olmazdı. Yani sadece ağzından alıp alıp çıkardığı olunca, böyle umursamıyor gibi yapınca, ya da uykusu çökünce anlıyordum doydu herhalde diyordum. Ama hiç mamadaki kadar kesin doyurdu dememiştim. Acaba benim sütüm tam doyurmuyor mu?
Özellikle geceleri emmeye kalkınca rahatlayıp uykuya hemen dalıyor , doyuyor diyorum ama gün boyu habire emmek istediği için , anlamıyorum. Yani memeden alınca sakinse gülüyorsa başka şeylerle ilgileniyorsa ha tamam doydu herhalde ağlamıyor diyorum. Ama emzirince aynı mamadaki gibi aşırı bi dolum olmalı mı onu bilmiyorum ki. Bilginiz var mı?