Kızlar selam, biz eşimle yaklaşık 4 aydır bebek düşünüyoruz. Öncesinde doktora gittim alttan muayene oldum bir sorun görünmüyor dedi doktor. Metil folat başladım yaklaşık 4 aydır içiyorum. Fakat 4 aydır olmadı. Son adetim de 4 gün erken oldu. (Normalde hep düzenli olur günü gününe). Kimle konuştuysam da ilk veya 2. Denemede hamile kaldığını söylüyor. Bu konularda tecrübesizim normal mi süreç, bana önerebileceğiniz tavsiyeler var mı? Şimdiden yanıtlar için teşekkür ederim :)