Devletin verdiği maaştan mi bahsediyorsunuz her ay 1 ocak 2025 yılından itibaren doğan bebekler için 5 yıl boyunca heray maaş yatacak 2 3. Ve sonraki bebekler için maaş değişiyor miktarı gidip form doldurup başvuru yapılıyor sanirim e devletten de oluyomu bilgim yok