Kızlar bugün ilk defa farklı bir doktora gittim çalışamaz raporu için doktora 31+5 im diyorum doktor hayır diyor ısrarla 33+2 sin
2 hafta önden gidiyor diye mi öyle söylüyor anlamadım hiç yani var mı bu durumu yaşayanlar
31+5 olarak düşünürsek şı an çocugumun kilosu 2243 gram çok mu fazla ,çok hızlı kilo almaması için yapmam gereken bir şey var mı normal doğum düşünüyorum