40+3 üm duzenlı 100 ü gören sancılarım var 3 gündür çarı muayenesi yapılıyor ama hiçbir nişan su gelişi açılma yok sıfır. Devlet takıplıyım suni için bile 41 i beklicez diyolar ısrarla normal dogum taraftaro hepsı. Tamam ben de ısterım ama artık baş agrısı nefes darlıgı yapmaya başladı aşırı derecede belkı kordon dolandı ınemıyor cocuk ya da vucudum uygun degıl neden zorluyorlar bu kadar. Başka ozele gitme imkanım da yok oylece her gun alttan muayene nst olup gelıyorum sonuç sıfır açılma bebek kanaldan uzak duzenli şiddetli sancı çekip durmak. Çok sıkıldım artık ne yapmam lazım