Kizlar hamileliğimde de çok belim agrimisti hatta kitleniyordu bazen adım atamiyordum çok yoruldugun zaman. 4 ay önce epidural ile doğum yaptım. Bel ağrım çok var bı tanıdığım da epidural öyle bel agrisi yapar bir süre geçmez dedi acaba sizin de belnagrinis bu kadar şiddetli mi benim ki çok fazla ya hele biraz yorulayim ağrısından duramıyorum. Yoksa benim tümör kaynaklı bir ağrı mi acaba