arican Bugün çalışabilir raporu almak için doktora gittim bebek 1500 gr civarı dedi doktor normal mi bu kilo🙄 geçen hafta acile gittiğimde de kese etrafı 2240 çıkmıştı ben o kilo sanmıştım kafam çok karıştı
Hazalert arican anormal olsaydı doktor normal değil demez miydi? Bana normal geldi belli aralıkları var ya haftalara göre kilonun alt sınırda diye düşündüm ama içiniz rahat değilse doktorunuza tekrar danışın
Ozgemlym arican canım 31+1 bugün 1550 gr dı gayet iyi haftası ile uyumlu dedi dr. Bence aralığın alt sınırındadır anormal olsa dr söyler ve int hafta hafta gebelikde bebek kilosu yaz orda cıkıyor.
Serapdayi Valla ben de bugün çalışamaz için gittim 2243 gram çıktı sanırım çok ileride dedi doktor anlayamadım ama yarın kendi doktorumda kontrolüm var , bakalım ne diyecek