Eymenata 38 haftalığım 32. Haftadan beri bu sıkıntıları yaşıyorum.. adet sancısı gibi kramplardan ayrı bacak arası kalça ağrım bel ağrım falanda vardı.. benim doktorumda normal olduğunu vucudun kendini doğuma hazırladıgını ve bebeğin büyüdüğü için artık baskı yaptıgını söyledi.. kalsiyum magnezyum vitamin d gibi takviyeler verdi.. insan evet korkuyor acaba doğum sancısımı yada bir şey mi var die ama düzensizse kasılmalarınız ağrılarınız hiç korkmayın oluyor.. ilaçlar beni biraz rahatlattı ama tamamen de geçmiyor malesef.. son zamanlar artık bunları yaşicaz sanırım..