Ebrununahseni Ben pazartesi doğum yaptım 2.kızıma. Babası bugün kimlik çıkartırken karar verdi isime 😂 daha doğrusu ablası seçti. İki kızımında 2 ismi var ama 2.leri kullanıyoruz. Gülce büyük kızım, Güneş 2.kızım 🥰 Öneri olarakta Sena, Sare, Mina geldi aklıma. Birde nedense Hanzade geldi 🌺