Selcannn23 25 haftalıgım ve bu gun yüksek tansıyondan yatısımı yaptılar benım durumumda olup düzelen varmıydı.. 24 saat gözetim altında olacaksın dedı ama hastanede daha fazla kalmaktan korkuyorum cunku ortamı daha cok gerıyor beni. :(