Kızlar kürtaj olalı 12 gün oldu kanama kesildikten sonra akinti sarıya döndü hiç kahverengi olmadı koku pek anlamadım yani, doktorum da kötü korkmuyorsa sorun yoktur dedi.
Kürtaj sonrası 2 kere muayeneye gittim bir sıkıntı yok demişti. Kürtaj sonrası sarı akıntı yaşayan var mı ? Gerçekten normal mi anlamadm.