hou kimyasal gebelik yaşadıysan gebe kalman cok yakındır. Bende bu suan ki gebeligimde 1 sene gebe kalamadım ve gebe kalmadan 2 ay once kimyasal gebelik gecirdim 2 ay sonra gercekten hamile kaldım. Ne kadar doğru bilmiyorum ama kayınvalidem boyle durumda kalacan yakındır demişti genelde böyle oluyormuş stres yapma ovulasyon testlerini yap inşallah hayırlısıyla Rabbim nasip etsin🌸