brom Kızlar 4+1 biliyorum çok yeni Doktora 7 kasım gibi gitmeyi düşünüyorum betam sağlıklı artıyor 7 Kasım tam 5 hafta oluyor geç gitmemde bi sıkıntı olurmu
Yazmelegi_ brom sıkıntı olmaz erken gitmenizdeki tek avantajı folik asit başlar yoksa 5 bile erken. Bazen o haftada sadece kese gözüküyor Bazen gözükmüyor ondan dedim
sdkaaa brom 4+1 de betayı kaçtı Hayırlı olsun sağlıkla gelsin 🌸 folik asit kulaniyorsaniz geç gitmekte bi sıkıntı olmaz 5. Hafta bile erken sayılabilir ben de 6+ 3 e randevu aldım
brom Yazmelegi_ planlı gebelik kuzum folik asit b12 Omega 3 demir takviyesi vs hep kullandım hep 3 ay bıyunca
brom sdkaaa teşekkür ederim Allah razı olsun pazartesi 112,6 çıktı canım Dün verdim 279,5 çıktı bide cumartesi vericem🥰🌸
sdkaaa brom benimde pazartesi gunu 52 çıktı bugünde kan verdim ama daha sonuc çıkmadı tedirginim düşük mü diye
buse76 brom aynıyız seninle 4+1 benimde 13 Kasım gibi gideceğim ben 6. Haftalarda daha kesin olur hem gitmişken kalp atışında görülür belki erken gidip stres olmak istemiyorum
Esma006 brom geç gitme hiçbir sıkıntı olmaz beta’yı da iki güne bir sağlık ocağına verip kendini takip edebilirsin kanaman vesaire Yoksa hiçbir sıkıntı olmaz geç gitmende geç gitmen aksi takdirde bebeği görürsün keseyi görürsün daha iyi olur
penbe_karisi Hayır olmaz aksine keseyi görebilirsin erken gidince görünmez ve insan aşırı stres oluyor gormeyince