umynurr yok canım İlk üç ay boyamayı doktorlar zaten önermiyor hani ona ben de inanıyorum ben de yeni 31. haftaya girdim ve ilk defa boyadım dün boyamak zorunda kaldım artık dayanamıyordum yani saçımı her ay boyayan biri olarak aşırı rahatsız oluyordum maske takıp boyadım çok şükür bebeğim şu an iyi yani hareketlerini falan hissediyorum ama saç kesimi konusunda öyle bir şey yok yani