Melikebelo Nisan anneleri biz sezaryan günümüzü aldık Allah nasip ederse 8 nisanda kucağıma alacağım kızımı aynı gün doğuran var mı 🤗😍
Smyyglgn54 Melikebelo yaaa🙏😍😍kaç haftalıksın canım Haftaya bende gececegim kontrole😍insaAllah bende gün alabilirimm
Kelebek90 Melikebelo ikinciyi normal doğuran iki yakınım oldu, 3 yıl arası vardı, olmayacak bişey değil, her doğum farklı çünkü her bebekte öyle..
Melikebelo Kelebek90 evet her doğum farklı her bebekte benim doktorum ben hiç sezaryanla gebe normal doğum yaptırmasını dediği için ikinciside sezaryan olucak sezaryan veya normal hiç fark etmez önemli olan sağlıklı dünyaya gelmesi 😉