Ozlm_krn bende Konyalı değilim daha önceki yıllar acıbadem Kayseri’de tedavi gördüm pozitifi gördüm orda da konyaya taşınınca yakınlıktan dolayı novafertili tercih ettik ama çok pişman olduk akabinde tekrar Kayseri acıbadem gittik orda tedavi süreci geçirdim çok şükür yine hamileyim, ama bu süreçte ben bahçeci ile de görüştüm Ankara’da onların uyguladıkları tedavi ile acıbadem in uyguladığı tedavi protokolü aynıydı, novafertilde doktor buna gerek görmeden direk transfer yaptı ve olumsuz oldu