aysekalp Kizlar idrar yolu enfeksiyonum var ilac kullandim ama ara ara kasinti oluyor nioli yaginin iyi geldigini soylediler ama gebelikte kullanilir mi bilgisi olan var mi
minikmucizemm__ aysekalp ben kullanıyorum 35+6 haftaligim bende de sürekli sarı akıntı var çok şükür yanma ve kaşıntı olmadı günde bı kere bir damla temiz iç çamaşırıma damlatiyorum iyi geliyo ama 10 dk bekletip öyle giyiniyorum çamaşırı çünkü biraz fazla yakiyo
Rume Bende kullandım ilk başlarda oluyordu iç çamasırına 2damla damlatıp yarım saat bekledikten sonra giydim işe yarıyor ve bolca su için çok iyi geliyor