Gmoli oncelikle yenidoğan bebekler ağızlarından nefes almayı bilmedikleri için hep burundan alirlarmis.emzirirken burnunun hep açık olduğunu kontrol edin,bebeği çok yaklaştırmayin ki göğsünüze iyice bastırmamış olursunuZ.Ayrica mideleri henüz çok küçük olduğu için süt fazla geldiğinden dolayı kusma ve taşma yapabilir,emzirirken memeyi bıraktırıp geri verin kısa kısa mola verin