PBC Kızlar Vajinismus geçmişim var geçen sene terapi ile yendim devam etmiyor suan 27 haftalık hamileyim sizce doktora bunu söylemeli miyim?
edaabykl PBC bence soylemelisin çünkü normal dogumda sıkıntı yasayabilirsin ona gore der sana en azından
eminaas PBC kesinlikle söylemelisin normal doğuma engel olarak görüyorlar doktorlar ,ona göre konuşursunuz doktorunuzla nasıl bir yol izleneceğini
Bdks98_ PBC bencede paylaşmalısınız sonuçta yenmişsiniz doktorunuz kesinlikle yapamazsın demez bence :)