Ben doktoruma ikili taramayı mı fetal dna yı mı önerirsiniz diye açıkça sordum. İkilinin oranı %85 fetalin %99 imkanın el veriyorsa fetal yaptır dedi ama özel şirkette yaptırmana gerek yok fiyatları çok pahalı Meram tıp yapıyor makul bir fiyata oraya git dedi. Pazartesi kan verdim sonuç bekliyoruz