Yasoss yok çok panik olduğum için ne yapicam da bilmiyorum normalde böyle değildi hareketleri düzenli hissederdim şuan sadece kaburgamin altinda sert bişey olduğunu hissediyorum ama hareket yok tatlı yedim uzandim bol su içtim dürtüyorum banamisın demiyor