Ben gelesi yok dedikten ertesi gün doğurmuştum 😂 annemler geldi daha on gün vardı 40 haftanın dolmasına. Herhalde çok bekleyeceksiniz dedim o gece suyum geldi 38-5’te. İşin şakası tabii en hayırlı ve güzel zamanda olsun. Bebekler biliyorlar vaktini. Ben son günlerde pilates topu üzerinde hareket yapmıştım bir de bir hafta öncesi doktor çatı muayenesi yaptı bence bunlar tetikledi. Sağlıkla kavuşun ❤️