sirius8 7 haftalık hamileyim acaba adet ağrısı benzeri ağrılar normal midir bazen bacağıma vuruyor gece falan
papatyakokulugece sirius8 normal ilerde daha da şiddetli olacak ben yerde yattım altıncı aydan sonra minder falan da koymadım bildiğin dümdüz yerde
sirius8 Duyguceren bende 2. Ye hamileyim şuan ama ilk hamileliğimde bu derece ağrı yoktu , vardı ama azdı belki de sezeryanlı olduğum için daha fazla ağrıyor şimdi
sirius8 papatyakokulugece valla sezeryan geçmişimden dolayı zaten belim ağrıyor bende sizin gibi olurum yakında 😊