Rabiul Bir kızım var 15 aylık ismi Asya Lina , 2. Ye hamileyim cinsiyeti değişmezse erkek ama isim karar veremiyoruz Kuzey diye düşündük. Aras , Ayaz , Atlas bunları eşim beğenmedi 😆 fikirlerinize açığım
Havin49_ Rabiul benim de ilk oğlum Yusuf kayra ikiz erke gebeyim Yaman yağız bırak buğra isimleri arasında gidip geliyorum eşim bu dört ismi de istemiyo
Superisibeyza Rabiul Göktuğ koyacağım nasipse ❤️ isim hoşuma gidiyor tınısı da guzel sondaki o ğ harfi cocıga naiflik kibarlık verir erkek çocuk için bence önemli 🫢🫢