melikehlc hamileliğimi kedimle birlikte yaşadım hatta kumunu bile kendim temizledim kedim asla kutusuna girmeyen bi kedi veterinere dahi götüremedik en son iç dış 8 ay önce falan yaptırdık yani ondan öncede toksoplazmalarım hep negatifti, doğumda yaptım hiç sıkıntı yaşamadım, ayrıca bu doktorların kedilerden kurtulmak istemelerini de anlamıyorum kedi sadece mama yiyorsa ve dışarı çıkmıyorsa asla bir riski yoktur bokunu elimizle alıp ağzımıza da götürmüyoruz zaten, bundan endişe duyma boşuna asıl endişelenmemiz gereken hepimizin az pişmiş etler düzgün yıkanmamış sebzeler meyveler bunlarda daha çok toksoplazma riski var