ben ilk kızımı orada yaptım 12 sene önce hastane ile ilgili deil ama o zamanki Dr ile ilgili sıkıntı yaşadım suan 23 haftalık gebeyim bazı sebeplerden dolayı özelede gidiyorum ama ağırlıklı devlet hastanesi takipliyim hangi doktora gidiyorsunuz ona göre cevap verebilirim ama hastane ilgilenmesi falan genel olarak memnunum