Serklaj olalı 10 gün olmuştur bi ilk iki gün lekelenmem olmuştu 4. Gün beni yurutmuslerdi baya onun sabahına pembe lekelenmem olmuştu birde dün biraz fazla oturdum bu sabah yine pembe lekelenmem oldu su an devam etmiyor ama ne yapacağımı bilmiyorum başına gelen var mı