39+5 haftalık hamileyim ilk gebeliğim herhangi bir doğum belirtim yok. Bilgim olmadığı için size sormak istiyorum. Bu haftaya kadar açılmam olmadıysa bu artık olmaz anlamına mı geliyor yani açılma birden olabilir mi? çevremde biri bana “şimdiye kadar açılman yoksa sezeryan yaparlar seni “dedi.