Ayseker Doktorum 3 aydan sonra boyabileceğimi söyledi. Aşırı beyazım olmasa hiç düşünmezdim boyamayı irsi bi durum bende ki bembeyazım yani öyle söyleyeyim. :( Naturigin boya (dermoeczanem sitesinden almıştım) ile boyadım hem güzel kapattı hem de kokusu hiç yok 30 dakika bekleyip yıkadım fikir olur belki size de. Gratiste olan green markalı boyayı da kullanıyordum hamile olmadan önce onu da öneririm kokusuz içinde bize zararlı olan kimyasallar da yok onu da tavsiye ederim fiyat performans (: