Bebekkuzu Kızlar selam cumartesi kan vermiştim pazartesi de parayı gönderdim. Bana takip kodu atmadılar. Doktorum takip edebiliyorsun demişti. Sizle paylaştılar mı?
urs61 Bebekkuzu Bana kod felan vermediler canım. Doktorum biz arayarak bilgi verecez demişlerdi 4 güne çıkmıştı zaten
irmairma Bebekkuzu bana verdiler ama bakamadım ki sistem hata verdi sürekli ama 15 gün içinde geliyor amerikaya gitmişti bizimki
Cicek4406 Bebekkuzu evet bize de vermişlerdi takip kodu dhl kargo üzerinden takip ettik 14 Ekimde verdik 29 Ekimde sonucu öğrendik
Bebekkuzu urs61 bana da 10 gün dediler bakalım çıkınca doktora ve bana mesaj gelecekmiş merakla bekliyorum
urs61 Bebekkuzu Rabbim güzel sonuçlar almayı nasip etsin inşallah canım benim.. Banada 1 hafta -10 gün demişlerdi 4 gün sonra sonuçlandı şükür..
Miniss59 Bence sizinle ilgilenen temsilciniz ile iletişime geçin tekrar sorun size söyleyecektir ben kod ile takip ettim çünkü kargonun durumunu. Hayırlısıyla sonuçlansın inşallah 🙏
Miniss59 Bebekkuzu Dedikleri gibi 10 günde sonuçlandı bölge temsilcisi gayet ilgiliydi her soruma yanıt verdi sağ olsun sonuç çıktığı gibi de iletişime geçip bilgi verdi.🩵
Sevgidendi Bebekkuzu kan verdiğimiz gün verdikleri kağıtta takip kodu yazıyordu ama 8-10 gün içinde temsilci arayıp sonucu bilgilendirmişti