urs61 erken almak iyidir zamlanmaz, birde 2026 da doğacaksa yeniyılda daha da zamlanır.
Biz dolabı şifonyeri aldık, gelmesini bekliyoruz. Yatağını da bugün alacağız. Bebek arabasını da seçip kasım kampanyalarında alırız. Son haftalara bırakınca hem kafa karışır gibi geliyor, hem de zor gelebilir.
16+1deyim ben de bu arada