Dmlirmak philips ile aynı uç olan e bebeğin emzikleri var ondan alabilirsin, avent uçları gerçekten çok iyi bence, muadili var, biberon ise lansinoh öneririm uzun süreki kullanılıyor zaten o şekilde düşününce çokta pahalı bişey değil. Birde tabi biberon için erken bence, ihtiyaca göre alabilirsin. Ben emzik aldım kızımda kullanmıştım şimdi oğlumdada kullanmak istiyorum avent aldım yine 2li 370tl indirimde, tane 185e geliyor min 3ay kullanıyorsun zaten şuan indirimler var takip edip bakabilirsin aslında