Kızlar 2021 Ağustos ayında işe giriş sebebiyle tek doz tetenozum var özel hastanede yaptırmıştım e nabızda felan görünmüyor aklıma geldi hastaneyi aradım olmuşsunuz dedi. İlk gebeliğim . 21. Haftamda tdap olan boğmacalıyı oldum . Kadın doğumum tek doz yeterli son 5 yılda tek doz olduğun için diyor . Ebe diyor ki hayır aşılarını tam yaptırmamışsın onun koruyuculuğu kalmadı süresi de bitiyor 2 doz yaptırmalısın . Doktorun söylediği daha önemli benim için ama bebeğime risk almış olur muyum bilemiyorum inanılmaz kafam karışık