Aynı durumdayım canim 34 haftaligim eşimin yüzünden sitres e giriyorum narsist bir insan hep o biliyor kimsenin fikrine saygısı yok.. Bende bebek etkilenmesin diye gece gündüz dua ediyorum anksiyete var ilaç kullanamıyorum Allah yardımcımız olsun…sanada Rabbim ferahlık versin afiyet versin bebisine sağlıkla kavus