bsglll Kızlar ne durumdasınız test yaptınız mı. Bat 3 Kasım bugün 10. Gün test yaptım çıkmadı olsa çıkardı diye düşünüyorum artık.
tugceelmas bsglll bat 2 5 Kasım sabah test negatif ama özellikle kasık karın ağrısı ve 3. Gün sık idrar var
Miracle_1 bsglll benim iki gün falan lekelenmem oldu açıktan koyu kahveye dün kesildi bilmiyorum nedir test de yapmadm
bsglll Deletedmom_878 daha öncesinde de çıkma ihtimali oluyor. Düşük yaptığım gebeliğimde 10. Gün silik çıkmıştı o yüzden aslında çıkmayınca umutsuzluğa kapıldım
samaa_ bsglll dpo 9-10.gunundesin bence erken. Her hamilelik farkli oluyor ilkinde erken ogrenmissin ama farkli ola bilir bekle en iyisi canim☺️insallah hayirli haberlerle gelirsin.
Miracle_1 samaa_ bat 2 Kasım akıntı ara ara 3. Gün bugünde bir kez gördüm öyle sildikçe geliyordu geldiği zaman
samaa_ Miracle_1 reglinize 3-4 gun var adet oncesi sokulme de ola bilir. Yerlesme de hamilelik ve adet oncesi belirtiler ne yazik ki ayni ayirt etmek zor. Adetiniz genelde duzenli mi peki? Eylul ve ekim ayinda adetiniz ne zaman basladi?
samaa_ Miracle_1 adetin duzenliyse eger bat tarihine gore yumurtlaman tahmini 19-20 ekime denk geliyo. Bat tarihinden emin misin? Son dongune gore hesapla duzenliyse. Yani test yapsan dpo 10-11.gundesin negatif cika bilir.