Ben de tüplerin tıkalı olması sebebiyle kimyasal gebelik yaşadım. Ameliyatla açtırdım tüpleri 2 sene sonra hamile kalabildim. Evet 3 ay yeterlidir diyorlar ama bence en sağlıklısı yine 1 yıl. Dikişlerin iyileşmesi bakımından. Sağlıklı günler dilerim 🙏