777ugurum ayy valla bende başından berı hep normal ıstıyodum geçen biruerde bır hıkaye gördüm anlatmakta çok ıstemıyorum ama etkılenmeyın dıye kadın normal doğum yaparken bebek zorlanmış çıkamamış bundan dolayı kesi atmışlar alt tarafına ama uyusturduk deyıp uyusturmadan kesı atmışlar kadın o kesılme anınını hıssettım sonra dökerken de hıssettım dıyodu tabı etlık de degıl başka hastanede ve ben bunu duyunca daha çok korktum