sencem Kızlar ben cumartesi günü kan testi yaptım burda da yazmıştım zaten 1556 diye çarşamba günü yani dün tekrar kan verdim 9671 çıktı 4 günde bu kadar yükselme iyimi bilemedim. İkiz gebelik diyenler var ama kafam çok karışık
Busranur_mnts sencem ikiz gebelik anca ultrasonda belli olur canım artış gayet güzel maşallah doktora gitsem keseyi görebilirsin gibi
myangelson sencem normal. İkiz beta ile anlaşılmaz ultrason ile belli olur. Betanin alt sınırı vardır üst sınırı yoktur. Düzensiz artışlarla bir düşüp bir yukseliyorsa sıkıntı vardir. Doktora gidebilirsiniz artık
Bykessra sencem benimde iki günde 4 katı yükselmişti ama tek bebiş ancak ultrasonda belli olur çoğul gebelik
sencem hamzaezel Bykessra anladım bazen bi sağda atan bişey oluyo bazende solda atan bişey oluyo ☺️☺️
hamzaezel sencem benim ikizlerim betam 2 gunde 3 bucuk kafi ilerledi ama bir da bir arkadas vardi az artmisti yinede ikozdi 33 90 gibi artmisti
zeynepctk sencem benim 4er kat artıyordu biz de ikiz mi acaba dedik ama tek çıktı. Normalmiş yani bu tarz fazla yükselmeler
zeynepctk sencem kese kesin görünür bence ama bebek haftaya görünür belki. Son adet tarihine göre kaç haftalık hamilesiniz
sencem zeynepctk gittim kese göründü ama bebek küçük görünmez dedi 10 gün sonra kalp atışı için çagırıd
zeynepctk sencem 10 gün sonra 7 haftalık falan olur bizde 7. Haftada kalp atışını duymuştuk. Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
ask7_ Valla benim ilk öğrendiğimde 5milyon kusurlerdeydi sonra 10 milyon kusurler3 çıktı 2 gün arayla ikiz gebelikte değil bu çok sağlıklı olduğunun anlamına gelir